сряда, 14 декември 2011 г.

*




Истинска история. Която се случва със звезда и започва с едно струнно обаждане. Една звезда може да си позволи такова обаждане. Другите не можем. Затова историята е за истински звезди. Дззъън.

- Търсим звездата.
- Да, аз съм.
- От Студио "Крайност"[1]. Потърси ни агента Ви. Платено с платина.
- Чудесно. Кога ще сияя за тази цена?
- Датата на края на звездата е след 78 мерни единици. Платено. Обявено. Край.
- Моля Ви, за какво говорите. Какъв край!? Кога точно? Това е нелепо. Аз съм супер! Истинска звезда!


** Из "Съобщение от непрежалили една звезда", публикувано във в."Старс"
".... така внезапно си тръгна от нас единствената на небосклона, безкрайно талантливата и безсмъртна звезда. "

*** Из "Кратък годишен алманах за описани небесни проявления"
" Наблюдаваното избухване на тази свръхнова звезда бе рядко и изключително красиво събитие, видимо дори с просто око."

**** Из "Ценоразпис и Указания" чл.II, т.3. и "Съвсем кратки инструкции  за вътрешноведомствено ползване" на Студио "Крайност" .
"Съобщенията за край се поднасят след плащане на цената, лично и гласно, с три еднотипни изложени реда"
"Краят е ново начало. Това не може да бъде обявено . Няма цена. Край."

*** *** ***
На другия край на струнната теория.

Дзъъън.
- Търсим истинска звезда. Тя ли е?
- Да кажем. За какво става дума?
- От Студио "Крайност"[2]. Потърси ни агента Ви. Време е. Платено с платина.
- Явно сте в грешка. Нямам агент. Кой се е самозвал?
- Който поръча грандиозния Ви свършек с пачка платина.
- С платина ли ще ми губите времето? Аз съм *-мърда.Свършвам само за удоволствие. Ако ще е край, да е рошав.

* Из апокрифен суперструнен химн на звездните мърди:
„А сега преценете другари кои са истинските звезди. Пеем не за”




[1] Студио "Крайност" е незначителен отдел в разпространилата се навсякъде корпорация "Безкрай" (бел. слуш.)
[2] Студио "Крайност" е въшкава корпорация в косматическия неподстригваем Безкрай (бел. слуш.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар