събота, 28 ноември 2015 г.

хартиени истории





Хартиена история

Хартиените самолети долетяха. Пуснаха стотици хартиени бомби. Долината избухна в пламъци и огънят погна историите ми.




Книгата

Страниците на книгата се повтарят- неделя, понеделник, вторник, сряда, четвъртък, петък и събота. Буквите приличат на минути. Думите са часове.  Счупя ли ореха (месеца)- гладът е, в мен се надига и желанието да се  обяснявам с героите от книгата.  Хората все питат какво се случва накрая.




Турското робство

Народът ослепя, оглуша и онемя.  Ако тогаз бе срещнал народа по пътя, или в кръчмата и го запиташе: „Накъде тъй?“, народът щеше да рече: „Добре ми е тъй“. И сега пак тъй.




Октоберфест

Есенната муха влетя в халбата, опита от пяната и се удави. Пингвините тероризираха спокойствието с крясъци и викове. Някой допи бирата.




Йети

Открих „Голямата стъпка“ в библиотеката сред купчина книги- четеше „Война и мир“. Каза ми, че опитал да редактира някои от разказите ми, но били голяма хапка за неговата уста. Почерпих го солети.




Закуска в Тифани

След закуската трюфелите запяха: „Да влязат баничките.“


Няма коментари:

Публикуване на коментар