вторник, 18 ноември 2014 г.

калдаръмища





път

някой път
между дивните морета
на протрити седалки
в автобуса
който ще мирише на газ
път през пустиня
покрил гърбовете на кобри
време за скрити цигари
за откритите карти
за чаша кафе със сметана 
на пясъчната буря без време
прекосяваща двугърба смеха
път на космичното утре
космонавта обвит в асансьор
и ръка с мандарина в саксия
измила краката на утрото
на зъбите думите
трила
път през тераси
дворове
през камини
камиони
опашки на кучета
таралежи и танкове
друг път ще се случи
точно сега никнат промените
които път са и поляна 
с цветя




кал

обичам да се калям
не, не хвърлям по теб
сигурно и те са карма
калните пътища




из

в
ода




разполовен

аз съм полетът
маракеш- глазгоу
хартия самолет
по вятъра

берлин разхожда
стената-
междуточие
изток... запад

грим от листа
кацнахме без суета
сезон
преди мъглите




театри без дупки

улици без дупки
дупки без зайци
зайци без уши
уши без очи
очи без хора
хора без улици
улици без театри




три прости филии-
с масло, чубрица и сол
лежат си на масата
но не са принцеси
вкусни са




получих картичка от бъдещето
с море, те всички са морски
в нея пише "не очаквай"
хвърлям я при другите
които обясняват за плажа
за вълните, купона и времето




една птица, черно и бяло, опита кацане на
моята тераса, но срещна в преграда
остъкления ум
и отлетя




глупости

стрих еверест до хумус
за огромната, колкото африка маслинова градина
поднесох мартинито със съвършената маслина в чаша лунен кристал
гледаше ме смешно
"сега какво?"
"глупости, не пия мартини"




хляб и зрелища

аз съм българче обичам
бокс от сутринта да сричам
по обяд съм шахматист велик
през останалото време-
репи сеем, копам ечемик




броене за сън и против уроки

едно стадо
две стадо
триста до
четири стадо
пет стадо
шеста до









Няма коментари:

Публикуване на коментар