четвъртък, 18 юни 2015 г.

и ето ги



И ето ги- тъмнулките влетяха-
незначителните тъмни точки.
Очи на нощта, които дирят
сърцето.
Гнездо,
вдясно на всички възможни. Пътища?!
Крясъци. Трясък..
Восъчните свещи плачат
без сълзи. Без пламъци. Тъмно е.
 

***


муха

пчела във фрак-
отличен вкус за насекомо
без еня за меда
без цар
царица?!
без нужда от рапира


***


Обич

Живот на хищна боровинка.
Кръглолика.
Синя.
Много повече от вкусна.
Поглъщана от хиляди, хиляда пъти.
Но накрая винаги изяжда.
Тя.


***

 
Сутрин.
Тъпчем по отъпкано от кравите.
Вечер тревата се надига след вечерня.
Богове пият с кани топло мляко.
Есента.


***


Все ние

В движение се уча на движение.
Падам.
Също е движение.
Ставаш?
Виж, това е друго.
Зависи с кого. Зависи накъде.
В движение ме учат на падение.
На злоба. Завист. На омраза.
Болката..
И пак логичното съждение:
Зависи за кого. Зависи докъде.
В движение се уча, за да пиша.
Не да пишеш. Да разбираш!
Точно. Да живея.
В движение усещам полета.
Копнежът е движение.
Мечтите са движение.
Обичта..
И какво е обичта?
Обичта е..
Тя е безмоторен самолет.
С парашути от глухарче.


***


На село

Разхвърляно навсякъде спокойствие.
Във фурната почивка дал си хляба.
Ухае на уют.
Геран потънал до дълбокото студено.
След драмата на бурята.
Пропит от монолога на небето двор.
Игрива котка ме занася.
Черешите нехаят в безидейна красота.


***


Крист(к)о на 80

Мен!Ти опаковаш ли света?
Или редиш чадъри на Луната?
Мен! Мосю?
Хартиите на хиляди подаръци се търкалят в хотелската ми стая.
Мен! Мосю?
На плажа, под чадъра, праим селфи на Луната бела.
Мен! Мосю?
Искам очилата и таланта ти за този френски клип.
Мен! Мосю?
А кога ще опаковаш парламента тук? За мен.
От теб, мосю


***


светулка

"хванах светулка!"
вървим ръка за ръка
очите блестят


***


съдържание

съд
сдържаност
съдина и
някой си жан


Няма коментари:

Публикуване на коментар