петък, 2 август 2013 г.

паралелна реалност

Катаджията насочи със светеща палка летящият обект, който се приземи без обичайните за нощните кацания проблеми в покрайнините на Долни Богоров. Люкът бавно се разтвори и униформите затрополиха под маршовите звуци върху широката рампа в пет колони; тридесет сиво-сини лица със зелени мешки, излъчващи категоричност, във всяка една от колоните. Автобусите ги очакваха със запалени фарове и мотори. Клонингите бяха длъжни бързо да заменят крайно уморените от летните жеги и протести, свои колеги.
Двама полицаи люпеха семки до патрулния си автомобил:
- Тия май не ги събаря нищо, нали Христов?
- Казват, че и вода не им се налагало да пият. Уж били разработка на НАСА, и ги сглобявали от обратната страна на Луната. Ама кой ги знае откъде падат?!
- Според мен са марсианци. Скоро ще се чудим как да се отървем и от тях. Ти къде ще почиваш?
- Взехме карта за Созопол с мацката, в нашата база ще бъдем, че там тънко. А вие?
- Ние пак в хотела на бабата в Кранево. Омръзна ми селото, но нали ти е ясно- харчалъка само в дискотеката. Хайде, тръгваме.

Полицейските лампи осветиха за миг вилата, която криеше голям вътрешен басейн. Странната и, обла форма се издигаше в близост по пътя на ескорта към столицата.
- Искам нова партида депутати. Задължително да са от по- новата серия. Още септември да са тук!
- Но в бюджета заложен от Фонда..
- Не ме интересува, тия дават дефекти. Фондът изисква резултати, затова да не се стиска. Не мога да контролирам ситуацията с кретени. Друго, част от правителството също да бъде подменено. Ще ти дам списъка. Регулирайте и протестиращите. Зациклиха с тези етюди, маскаради и нереални искания.  Циркът никога не ми е допадал. За техниците- намалете им премиите. Вземат повече от акционерите в „Газпром”. И, Бешев..
- Да, шефе!?
- Аз глупак ли съм?!
- Съвсем не
- Глупав съм, Бешев, лъжеш ме. Превръщам се в истински човек. Жена ми отдавна си хвана парцалите и със децата заминаха за Венера, а аз на Земята, да се занимавам с боклуците на хората!? Бюрокрацията е скука, приятелю. Имаш ли приятелка, Бешев?
- Семеен съм, шефе
- От утре да си с официална любовница. Не, ще редуваш две любовници, и ще ми докладваш ежедневно, в писмена форма, за вашите отношения. Свободен си, Бешев.
Котаракът се завъртя, показа наострената си опашка и буквално излетя. Делфинът, останал сам, затвори очи и се отдаде на спомени. Ласките определено му липсваха. Но и нещото друго го присви. Знаеше, че вече прекалява с пържената цаца и особено с бирата с подсладители.

Няма коментари:

Публикуване на коментар